Mobilo

Mobilo ile yolunuza devam edin ! Teknik arızalar, küçük aksilikler, kaza, şiddet olayları ve hırsızlık olayları sonucunda aracınız çalıştırılamaz durumda ise veya çalıştırılması sakıncalı ise,Mobilo size yolunuza devam etmenizi sağlayan hizmetler sunar. Bu tür durumlarla karşılaştığınızda 444 62 44 Mercedes-Benz iletişim hattımızı arayın ve Mobilo’nun hayatınızı kolaylaştıran hizmetlerinden faydalanın. Mobilo ilk 2 yıl* koşulsuz geçerli olup, yetkili servislerimiz tarafından yapılan düzenli kontrol ve bakım işlemleri sonucunda, 1’er yıl daha uzatılabilir (Maksimum 30 yıla kadar uzatma mümkündür).

Mobilo Hizmetleri Hakkında Detaylı Bilgi Tablosu

DurumAçıklamaHizmetler
Teknik ArızaTeknik arızadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.1. Yerinde Yardım
2. Çekici
3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
4. Yedek Araç
5. Uçak/Tren
6. Konaklama
7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla)
7.2. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününe kadar)
KazaKazadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.2. Çekici
3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
4. Yedek Araç
5. Uçak/Tren
6. Konaklama
7.1 Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
8. Organizasyon Yardımı
Küçük AksiliklerMüşterinin aracını hatalı kullanmasından dolayı oluşan yolda kalma durumları; anahtarın araç içinde kilitli kalması/kaybedilmesi, yağ ve soğutma maddelerinin eksik olması, yakıtın bitmesi veya yanlış yakıt alımı, yanlış takılmış kar zincirleri, karda yada çamurda kalma durumlarında aracın çalışmaması ve/veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.1. Yerinde Yardım
2. Çekici
3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
4. Yedek Araç
5. Uçak/Tren
6. Konaklama
7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
Parça HırsızlığıÇalınan parçalar nedeniyle aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (Örn: Jant-Lastik, silecek, hava yastıkları vb.).2. Çekici
3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
4. Yedek Araç
5. Uçak/Tren
6. Konaklama
7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
8. Organizasyon Yardımı
3. Kişiden Kaynaklı Şiddet3. kişiler tarafından verilen zarar sonucunda aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (cam kırılması, taş gelmesi, lastik kesilmesi vb.).2. Çekici
3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
4. Yedek Araç
5. Uçak/Tren
6. Konaklama
7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
8. Organizasyon Yardımı

Açıklama

Teknik arızadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.

Kazadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.

Müşterinin aracını hatalı kullanmasından dolayı oluşan yolda kalma durumları; anahtarın araç içinde kilitli kalması/kaybedilmesi, yağ ve soğutma maddelerinin eksik olması, yakıtın bitmesi veya yanlış yakıt alımı, yanlış takılmış kar zincirleri, karda yada çamurda kalma durumlarında aracın çalışmaması ve/veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar.

Çalınan parçalar nedeniyle aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (Örn: Jant-Lastik, silecek, hava yastıkları vb.).

3. kişiler tarafından verilen zarar sonucunda aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (cam kırılması, taş gelmesi, lastik kesilmesi vb.).

Atölye Mobilosu

DurumAçıklamaHizmetler
Atölye MobilosuTeknik arızadan dolayı aracın kullanılarak yetkili servise giriş yaptığı, onarımın 2 iş saatinden uzun sürdüğü ve garanti/iyi niyet dahilinde yapıldığı durumlar. Atölye Mobilosu, aracın trafiğe çıkış (tescil) tarihinden itibaren 2 yıl geçerlidir ve bakımların yetkili servislerde düzenli yapılması koşuluyla 2 yıl daha uzatılabilir.1. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
2. Yedek Araç

Hizmetlerin Detayları

HizmetlerAtölye Mobilosu Kapsam
1. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç TeslimiTaksi, şöför hizmeti,toplu taşıma araçları masrafları ve/veya araç teslimi (yetkili servisten en fazla 50 km mesafede olmak kaydıyla) 75 €+KDV'ye kadar üstlenilir. Araç teslimi, işlem bittikten sonra aracın müşteri adresine teslim edilmesini kapsar. Taksi/şöför/toplu taşıma hizmeti ise araç sahiplerinin diledikleri adrese ulaştırılmalarını kapsar.
2. Yedek AraçOnarım süresince, maksimum 75 € + KDV'ye kadar yedek araç hizmeti verilir. Yakıt ve diğer masraflar karşılanmaz. Yedek aracın tipi ve modeli, müşteri aracının kategorisine ve yedek aracın mevcut olma durumuna bağlıdır.